مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-19سياسي

رای نهایی در خصوص 36 هزار کولر قاچاق در اهواز صادر شد


رأی نهایی 36 هزار کولرگازی قاچاق خوزستان در شعبه تجدیدنظر ویژه سازمان تعزیرات حکومتی قوه قضاییه، تأیید و به اجرای احکام این سازمان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس قوه قضاییه در راستای اعاده دادرسی و بررسی مجدد موضوع ماده 50 مکرر سه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پرونده قاچاق 36 هزار و 513 کولرگازی 2 تکه و پنل موتور، رأی صادره شعبه تجدیدنظر ویژه سازمان تعزیرات حکومتی را تأیید کرد.

رییس قوه قضاییه پس از بررسی مجدد این پرونده، رأی صادره را خلاف شرع ندانست و خواستار رفع توقف عملیات اجرای حکم صادره شده است.

همچنین با دریافت نظر نهایی رییس قوه قضاییه، رییس سازمان تعزیرات حکومتی هم دستور اجرای حکم قطعی این پرونده را صادر و مأموران اجرای احکام تعزیرات حکومتی خوزستان موظف شدند برای تعیین تکلیف کالاهای مکشوفه دستورات لازم را به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کنند.

شعبه اول ویژه تجدیدنظر سازمان تعزیرات حکومتی، شرکت متخلف را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت و ممنوعیت 2 ساله از فعالیت به پرداخت هزار و 493 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرده بود که این حکم به عنوان یکی از احکام قطعی و مهم شعب سازمان تعزیرات حکومتی با قید فوریت به اجرا گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای نهایی در خصوص 36 هزار کولر قاچاق در اهواز صادر شد

رای نهایی در خصوص 36 هزار کولر قاچاق در اهواز صادر شد