مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-20سياسي

تأمین 2 هزار کولرگازی برای نیازمندان خوزستان


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه متعهد شده 2 هزار کولر را تأمین و بر اساس فهرستی که کمیته امداد از نیازمندان می دهد، - اهواز- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه متعهد شده 2 هزار کولر را تأمین و بر اساس فهرستی که کمیته امداد از نیازمندان می دهد، تقسیم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمود معین پور ظهر امروز پنجشنبه در نشست هماهنگی تأمین و توزیع 2 هزار کولر گازی برای نیازمندان خوزستان بیان کرد: قشر آسیب پذیری در جامعه وجود دارد که نیاز است به آن ها توجه ویژه ای شود؛ بخشی از آن قشر زیرپوشش کمیته امداد و مددجو هستند و نیازمندی خاصی در مقاطع مختلف دارند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: وسایل سرمایشی در خوزستان به دلیل گرمای شدید هوا، جزو اولویت های مردم هستند و در این راستا طرح مشترکی بین کمیته امداد و سپاه پاسداران در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه سپاه متعهد شده 2 هزار کولر را تأمین و بر اساس فهرستی که کمیته امداد از نیازمندان می دهد، تقسیم کند؛ گفت: در این طرح کولرها بین مددجویان از سراسر استان و به صورت ویژه مناطق محروم خوزستان توزیع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 2 هزار کولرگازی برای نیازمندان خوزستان

تأمین 2 هزار کولرگازی برای نیازمندان خوزستان