مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-18اجتماعي

ایجاد حس مالکیت شهروندی با برگزاری رویداد «ایده شو» دانش آموزی


مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد با اشاره به ایجاد حس مالکیت شهروندی با اجرای رویداد ایده شو دانش آموزی یزد پلاس، اجرای این رویداد را در اجرای ایده های خلاقانه در شهر موثر دانست.

- حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به اینکه مردم در پی شادی و نشاط در سطح شهر و پارک ها هستند، تلاش داریم با گرفتن ایده های دانش آموزان در حوزه های زیبا سازی فضای شهری و بازی های خلاقاته در سطح شهر، شهروندان را در مدیریت شهری مشارکت دهیم.

وی با بیان اینکه این رویداد با همکاری آموزش و پرورش در دو زمینه زیباسازی فضاهای شهری و طراحی بازی های خلاقانه شهری برگزار شد، اظهار داشت: برای معرفی بهتر رویداد سعی کردیم با حضور در مدارس در قالب برگزاری بازی های دورهمی با دانش آموزان یا به صورت مستقیم رویداد را تشریح کنیم تا مشارکت بیشتری داشته باشیم.

وی از مشارکت ارزشمند 50 مدرسه از مدارس شهرستان یزد در این رویداد خبر داد و گفت: برای تکمیل ایده ها جلساتی با دانش آموزان برگزار شد تا با تکمیل و ویرایش ایده به سطوح بالاتر رفته و داوری شود در نهایت ایده های برتر با نظر داوران انتخاب شدند.

مدیرمرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد گفت: برگزاری رویداد یزد زیبای من سال گذشته در حوزه دانش آموزی با مشارکت ویژه دانش آموزان مواجه شد و مجاب شدیم که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد حس مالکیت شهروندی با برگزاری رویداد «ایده شو» دانش آموزی

ایجاد حس مالکیت شهروندی با برگزاری رویداد «ایده شو» دانش آموزی