مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-20ورزشي

نفرات برتر مسابقات کشتی دانش آموزان فارس مشخص شدند


معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش اموزان فارس با قهرمانی تیم های آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز و مرودشت پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید کاظم حسینی با اعلام این خبر گفت: مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزان استان فارس با حضور 17 تیم و 104 کشتی گیر در رشته فرنگی و 21 تیم و 169 کشتی گیر در رشته آزاد طی دو روز در سالن ورزشی امام علی (ع) ناحیه چهار شیراز برگزار شد.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در این دوره از رقابت ها، 237 کشتی گیر از مدارس سراسر استان حضور داشتند که پس از انجام 280 کشتی، قهرمانان رشته های فرنگی و آزاد شناخته شدند.

حسینی گفت: در کشتی فرنگی، تیم دانش اموزان آموزش و پرورش ناحیه 1 شیراز با 168 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم دانش اموزان اموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز با 156 امتیاز به مقام دوم وتیم های تیم دانش اموزان اموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز و داراب به ترتیب با 125 امتیاز و 104 امتیاز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در کشتی آزاد نیز تیم دانش اموزان اموزش و پرورش مرودشت با158امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم دانش اموزان اموزش و پرورش ناحیه 1 شیراز با 138 امتیاز در جایگاه دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات کشتی دانش آموزان فارس مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات کشتی دانش آموزان فارس مشخص شدند