مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-28سياسي

فضای جهادی و انقلابی در کمیته امداد حفظ شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که فضای جهادی و انقلابی در کمیته امداد حفظ شود، گفت: این فضا باید ساری و جاری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی بعدازظهر یکشنبه در جمع مدیران کمیته امداد استان ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار کرد: دشمنان می خواهند کرامت ما را بشکنند در حالی که ما کرامت خود را مدیون خانواده ای هستیم که شکستنی نیستند و ما در پناه اهل بیت (ع) باقی می مانیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و سالروز شهادت شهدای 15 خرداد با اشاره به تقدیم 10 هزار و 400 شهید مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق روشن جهاد خدمتی است که به مردم ارائه می شود، گره گشایی، غم زدایی، سرورافزایی و غیره جهاد در راه خداست.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه اگر دستگاه ها و نهادهای اجرایی از روحیه انقلابی خالی شوند هیچ کاری از آنها برنمی آید، گفت: ما نیاز به روحیه جهادی و انقلابی داریم.

آیت الله محمدی لایینی ادامه داد: کوتاهی به معیشت و فرهنگ مددجویان جایز نیست زیرا خدا این قشر را دوست دارد و هر کسی که اینها را حمایت کند را نیز دوست خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای جهادی و انقلابی در کمیته امداد حفظ شود

فضای جهادی و انقلابی در کمیته امداد حفظ شود