مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-03اقتصادي

معرفی 8 واحد صنفی مشاور املاک متخلف به تعزیرات البرز


رییس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز گفت: در اجرای طرح نظارت بر عملکرد مشاوران املاک در این استان پرونده هشت واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی سیاهوشی اظهار کرد: در اجرای طرح نظارت بر عملکرد مشاوران املاک در این استان، پرونده هشت واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی بیان کرد: در اجرای طرح پایش و ساماندهی واحدهای صنفی مشاور املاک طی ماه جاری بیش از 100 واحد بازرسی و 43 واحد به دلیل شکایت مردمی به بازرسی اتاق اصناف البرز معرفی شدند.

رییس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز اضافه کرد: به منظور ساماندهی، پیشگیری از تخلفات صنفی و صیانت از حقوق شهروندان، طرح بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی مشاور املاک با همکاری اتحادیه و اتاق اصناف مرکز استان البرز از ماه گذشته به اجرا درآمده است.

وی افزود: در اجرای این طرح، صلاحیت تخصصی افراد شاغل در واحد صنفی، اعتبار قانونی پروانه کسب، نصب نرخ نامه جدید اتحادیه در محل رؤیت مشتریان، قراردادهای تحویل شده به مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

سیاهوشی گفت: هرگونه دریافت وجه بابت ارائه کد رهگیری از سوی مشاوران املاک در این استان غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 8 واحد صنفی مشاور املاک متخلف به تعزیرات البرز

معرفی 8 واحد صنفی مشاور املاک متخلف به تعزیرات البرز