مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:462023-06-13سياسي

پروژه انتقال آب دریای خزر با سیاسی بازی در دولت روحانی تعطیل شد


رضا تبیانیان، رییس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: خردادماه،؛ یادآور شهدای سال 42 همچون شهدای مؤتلفه اسلامی شهیدان بخارایی، امانی، هرندی و اندرزگو و سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب بارها تجربه کرده ایم که هر جا همدل و هم صدا شدیم، به خوبی توانستیم آنچه را می خواهیم، انجام داده و به سرانجام برسانیم.

رییس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان عنوان کرد: با کمال تأسف شاهدیم امروز برخی با تهدید و انتقام جویی با مدیران جهادی استان سمنان که به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند و خود را خادم الرضا (ع) می دانند، برخورد کرده و مدام در حال تخریب دولت هستند.

وی با بیان اینکه مردم امروز هوشیارند و خیلی فریب رفتارهای پوپولیستی را نمی خورند، گفت: نمی شود با شعار، آن هم فقط برای جمع آوری آرا در میان عشایر رفت و گفت من هم جزو عشایر هستم.

باید پاسخگو بود که چه کار مفیدی برای عشایر انجام داده ایم؟ رییس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان با تأکید بر اینکه باید توجه داشت که کل استان سمنان یکی است و همه تشنه هستیم، تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب دریای خزر با سیاسی بازی در دولت روحانی تعطیل شد

پروژه انتقال آب دریای خزر با سیاسی بازی در دولت روحانی تعطیل شد