دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - Mon, 29th Apr 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,329.10
طلای 18 33,265,000
سکه امامی 403,100,000
بهار ازادی 369,950,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها
بروزرسانی: 06:14

بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها


تتر، محبوب‌ترین استیبل کوین جهان است و خرید تتر هررروزه توسط میلیون‌ها ایرانی انجام می‌‍شود. این استیبل کوین یکی از مهم ترین روش ذخیره دلار ایرانیان به دلار است و به دلیل سرعت در دسترسی، روز به روز محبوب‌تر هم می‌شود.

با این حال، تتر را باید در کیف پول نگهداری کرد از خطرات دور بماند و بهترین جا برای نگهداری، کیف پول است. در این مطلب قصد داریم مروری بر کیف پول‌های تتر داشته باشیم و ببینیم که بهترین کیف پول تتر کدام است.

چرا داشتن کیف پول تتر برای ایرانیان ضروری است؟

داشتن کیف پول تتر (USDT) برای ایرانیان، به چندین دلیل حائز است:

دسترسی به یک ارز ثابت:

کیف پول تتر به ایرانیان امکان می‌دهد USDT را که به دلار آمریکا متصل است، نگه دارند و راهی برای ذخیره ارزش در ارزی فراهم می‌کند که پایدارتر از ریال ایران است. این موضوع در کشوری که نرخ تورم بالایی را تجربه می‌کند، بسیار مهم است، جایی که حفظ ارز رایج کشور می‌تواند منجر به کاهش قابل توجه قدرت خرید در طول زمان شود.

تسهیل تراکنش های بین المللی:

در شرایطی که ایران با تحریم‌های بانکی بین المللی مواجه است، ایرانی‌ها برای استفاده از سیستم مالی جهانی چالش دارند. کیف پول Tether امکان دریافت، ذخیره و ارسال USDT را برای تراکنش‌های بین المللی بدون نیاز مستقیم به امور بانکی سنتی فراهم می‌کند. این موضوع می‌تواند برای فریلنسرها، مشاغلی که در تجارت بین المللی فعالیت می‌کنند و برای حواله‌های شخصی مفید باشد.

دور زدن محدودیت های مالی:

کیف پول تتر ابزاری برای دور زدن محدودیت های مالی و تحریم های اعمال شده بر سیستم بانکی ایران است. درواقع ایرانیان را قادر می سازد تا در معاملات مالی شرکت کنند که در غیر این صورت به دلیل محدودیت های سیستم بانکی کشور غیرممکن خواهد بود.

حریم خصوصی و امنیت:

کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، از جمله کیف‌های Tether، درجه‌ای از حریم خصوصی و امنیت را ارائه می‌دهند. کاربران کنترل کامل بر وجوه خود را بدون نیاز به یک مرجع متمرکز، دارند.

سهولت استفاده و دسترسی:

راه اندازی کیف پول Tether نسبتاً ساده است و می تواند توسط هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد، بدون نیاز به حساب بانکی، انجام شود.

ادغام با اکوسیستم کریپتوکارنسی:

داشتن کیف پول Tether نه تنها نگهداری و تراکنش در USDT را تسهیل می‌کند، بلکه با اکوسیستم ارزهای دیجیتال ادغام می‌شود. این موضوع به کاربران امکان می دهد USDT را به راحتی با سایر ارزهای دیجیتال مبادله کنند، در پلتفرم های مالی غیرمتمرکز (DeFi) شرکت کنند، یا از USDT برای پرداخت هایی که مورد قبول است استفاده کنند.

حفاظت در برابر کاهش ارزش ارز:

ایرانیان با تبدیل دارایی‌های خود به USDT و ذخیره آن در کیف پول تتر، می‌توانند پس‌انداز خود را در برابر تورم به گونه‌ای محافظت کنند که ممکن است با ابزارهای مالی سنتی موجود در داخل کشور امکان‌پذیر نباشد.

بهترین کیف پول تتر برای ایرانی‌ها

انواع مختلفی از کیف پول‌ ارز دیجیتال هستند که از تتر پشتیبانی می‌کنند و می‌توان برای ذخیره‌سازی از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه مروری بر بهترین کیف پول تتر به دو شکل سخت افزاری و نرم افزاری خواهیم پرداخت.

بهترین کیف پول‌های سخت افزاری تتر برای ایرانیان

کیف پول‌های سخت افزاری امن‌ترین نوع کیف پول هستند و برای افرادی که علاقمند به نگهداری ارز دیجیتال در جای امن به دور از تهدیدات امنیتی آنلاین هستند مناسب هستند. در ادامه مروری بر بهترین کیف پول تتر سخت افزاری خواهیم انداخت.

Trezor مدل T

Trezor مدل T یک کیف پول سخت‌افزاری است که توسط شرکت SatoshiLabs توسعه یافته است. این کیف پول یک ابزار بسیار امن و کاربر پسند برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال مختلف است. Trezor Model T از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال از جمله تتر پشتیبانی می‌کند.

کیف پول سخت افزاری Trezor صفحه نمایش لمسی رنگی دارد که استفاده از آن و تأیید تراکنش را ساده می‌کند و اقدامات امنیتی قوی مثل حفاظت از کلمه عبور و امنیت چند لایه نیز دارد. این کیف پول برای افراد مبتدی مناسب است و از طریق اپلیکیشن هم برخی خدمات جانبی مثل سواپ را ارائه می‌‍دهد.

ترزور یکی از ولت‌های سخت افزاری محبوب و معروف

Ledger Nano X

Ledger Nano X یک کیف پول سخت افزاری است که توسط Ledger، یک برند قابل اعتماد در صنعت امنیت ارزهای دیجیتال، توسعه یافته است. لجر یک دستگاه جمع و جور و قابل حمل است و با ذخیره کردن کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین، امنیت بیشتری را ارائه می‌دهد و در برابر هک آنلاین بسیار مقاوم است.

این کیف پول از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال، از جمله ارزهای محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و همچنین استیبل کوین‌هایی مانند تتر پشتیبانی می‌کند. اتصال بلوتوث در این ولت به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از برنامه تلفن همراه Ledger Live در تلفن هوشمند خود، دارایی‌های خود را به راحتی مدیریت کنند.

Ellipall Wallet

کیف پول Ellipal یک کیف پول جدید سخت افزاری است و مدل‌های آن از جمله مدل‌های Titan و Titan Mini به دلیل امنیت بالا شهرت دارد. الیپال دارای فناوری ایرگپ است، به این معنی که هیچ اتصال USB، بلوتوث، وای فای، NFC یا سلولی ندارند. این ویژگی تضمین می‌کند که دارایی‌های کاربر کاملاً آفلاین باقی می‌مانند و از تهدیدات آنلاین در امان هستند. Titan دارای یک صفحه نمایش لمسی 4 اینچی برای دید واضح است و از بیش از 10000 دارایی دیجیتال نزدیک به 50 بلاک چین پشتیبانی می‌کند که تتر فقط یکی از آن‌ها است.

safepal

سیف پال یک کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال است که برای ذخیره‌سازی و مدیریت امن تتر و سایر دارایی‌های دیجیتال طراحی شده است. در کیف پول سخت‌افزاری، SafePal کلیدهای خصوصی کاربر به صورت آفلاین ذخیره می‌شوند و در نتیجه از آن‌ها در برابر هک آنلاین، بدافزارها و سایر تهدیدات دیجیتال محافظت می‌کند. از جمله ویژگی‌های سیف پال می‌توان به راحتی در استفاده، تدابیر امنیتی قوی و پشتیبانی تعداد بالای ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

بهترین کیف پول‌های نرم افزاری تتر برای ایرانیان

کیف پول‌های نرم افزاری برای افرادی که قصد ندارند برای داشتن ولت هزینه پرداخت کنند بسیار مناسب است چون همه آن‌ها رایگان هستند. همچنین سرعت دسترسی به سرمایه در این کیف پول‌ها بسیار بالاتر است. در ادامه مروری بر بهترین کیف پول تتر نرم افزاری خواهیم انداخت.

Trust Wallet

Trust Wallet یک کیف پول تتر محبوب است که به کاربران امکان می‌دهد طیف گسترده‍ای از ارز‌ها را از جمله تتر ذخیره کنند. این کیف پول متعلق به بزرگترین صرافی جهان یعنی بایننس است و به همین دلیل جزو بهترین ولت‌ها از نظر اعتبار است.

کاربران می‌توانند چندین کیف پول را مستقیماً در برنامه Trust Wallet ایجاد کنند. علاوه بر این، تراست ولت به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول‌های موجود را با استفاده از عبارات بازیابی یا کلیدهای خصوصی وارد کنند.

USDT در ابتدا به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم ایجاد شده، اما در حال حاضر در شبکه‌های بلاک چین مختلف نیز عمل می‌کند. ترون یکی از محبوب ترین شبکه‌های بلاک چین برای نگهداری USDT است که به دلیل سرعت تراکنش سریع و کارمزدهای پایین مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. تراست ولت از چندین شبکه بلاک چین، از جمله ERC-20، BEP-20، Avalanche، Solana و… برای ذخیره تتر پشتیبانی می‌کند.

Exodus

Exodus یک کیف پول تتر است که از USDT و همچنین ارزهای دیجیتال مختلف مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال در طیف وسیعی از شبکه‌های بلاک چین پشتیبانی می‌کند. همچنین این کیف پول می‌تواند به کیف پول سخت افزاری Trezor متصل شود.

هدف Exodus ارائه یک رابط کاربر پسند و یک پلتفرم امن برای مدیریت دارایی‌های ارزهای دیجیتال است. Exodus برای هر دو پلتفرم دسکتاپ (ویندوز، macOS، لینوکس) و موبایل iOS و Android در دسترس است. این در دسترس بودن بین پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا از دستگاه‌های مختلف به کیف پول خود دسترسی داشته باشند. Exodus از تتر پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند دارایی‌های Tether خود را در این کیف پول ارسال، دریافت و مدیریت کنند.

Coinomi

Coinomi یک کیف پول دیجیتال همه کاره است که به دلیل پشتیبانی گسترده از ارزهای دیجیتال و توکن‌های مختلف شناخته شده است. این کیف پول تتر به کاربران با سبدهای ارزهای دیجیتال متنوع خدمت می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد صدها دارایی دیجیتال را ذخیره و مدیریت کنند. این کیف پول یک رابط کاربر پسند مناسب برای کاربران مبتدی و باتجربه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد و آن را در چندین پلتفرم از جمله اندروید، iOS و دسکتاپ قابل دسترسی می‌کند.

امنیت با استفاده از رمزگذاری قوی برای محافظت از داده‌های کاربر و کلیدهای خصوصی، اولویت اصلی کوینومی است.

MyEtherWallet

مای اتر ولت یک کیف پول منبع باز محبوب و کاربرپسند است که به کاربران اجازه می‌دهد کیف پول‌های اتریوم را ایجاد و مدیریت کنند و توکن‌های مبتنی بر اتریوم، از جمله (Tether (USDT را در صورتی که در شبکه ERC-20 باشد، ذخیره کنند.

C:\Users\Emil\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\عکس 4.jpg

MyEtherWallet کیف پولی سبک

بهترین کیف پول‌های تتر برای استیکینگ

استیک به معنای کسب درآمد به شکل غیرفعال است و بسیاری از افراد از این روش برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. برخی از کیف پول‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که هم سرمایه تتری خود را ذخیره کنید و هم آن را استیک کنید. ما در ادامه مروری بر بهترین کیف پول‌ها خواهیم داشت تا ببینیم بهترین کیف پول تتر برای استیک کدام است.

Binance Wallet

بایننس اگرچه ناامن‌ترین گزینه در این لیست برای ایرانیان است، اما یکی از بهترین کیف پول‌های ERC20 را برای معامله‌گران فعال ارائه می‌دهد. این یک کیف پول آنلاین است، بنابراین کاربران به کلیدهای خصوصی خود دسترسی ندارند. علاوه بر این، تراکنش‌های خروجی باید قبل از انتشار در بلاک چین توسط بایننس تأیید شوند.

بایننس بزرگترین و محبوب ترین صرافی ارز دیجیتال در بازار است. آمارهای اخیر نشان می‌دهد که بیش از 128 میلیون نفر از Binance استفاده می‌کنند. علاوه بر این، بایننس دارای ویژگی‌های امنیتی قوی، از جمله ذخیره سازی سرد، احراز هویت دو مرحله ای است. استفاده از کیف پول وب بایننس رایگان است و دسترسی مستقیم به اکوسیستم ارزهای دیجیتال در حال رشد خود را ارائه می‌دهد. کارمزد نزدیک به صفر است و استیک در این ولت نرخی حدود 4 درصد دارد. با این حال، برای استفاده از این ولت بهتر است که در صرافی بایننس احراز هویت کرده باشید.

SafePal S1

این کیف پول مقرون به صرفه ترین کیف پول سخت افزاری است که می‌توانید با قیمت 49.99 دلار خریداری کنید. اما این کیف پول برای نگهداری تتر به شکل آفلاین و در عین حال استیک آن یک گزینه عالی است.

SafePal S1 دارای فناوری ایرگپ است، به این معنی که هیچ اتصال Wi-Fi یا بلوتوثی وجود ندارد که از طریق آن مورد سواستفاده قرار گیرد، و دارای فناوری ضد دستکاری خود تخریبی است. در سیف پال می‌توانید تراکنش‌های خود را از طریق اسکن QR با دوربین آن امضا می‌کنید. علاوه بر این، باتری مخصوص به خود را دارد و نیازی به اتصال به کامپیوتر برای استفاده ندارد.

به طور کلی، اگر به دنبال یک کیف پول سخت‌افزاری مقرون‌به‌صرفه برای ذخیره توکن‌های ERC20 خود هستید، SafePal S1 برای انجام این کار کافی است. این کیف پول از طریق اپلیکیشن آنلاین سیف پال امکان استیک را فراهم می‌کند.

سیف پال یکی از بهترین ولت‌های سخت افزاری برای استیک

Atomic Wallet

اگر قصد دارید که تتر خود را از طریق لپ تاپ مدیریت کنید، اتمیک ولت شاید بهترین کیف پول تتر برای شما باشد. این کیف پول برای نسخه‌های دسکتاپ و موبایل در دسترس است و از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها تتر است.

امکان استیک یکی از اصلی‌ترین و جذاب‌ترین خدمات این ولت است. نرخ درآمد استیک تتر برای شما در این ولت حدود 6 درصد در سال است. این کیف پول به صرافی‌ها متصل نیست اما امکان سواپ و تعویض تتر به شکل محدود با برخی ارزهای دیجیتال را دارد.

نتیجه‌گیری

در این مطلب مروری بر کیف پول‌های محبوب‌ترین استیبل کوین دنیا یعنی تتر داشتیم و دیدیم بهترین کیف پول تتر کدام است. تتر پراستفاده‌ترین استیبل کوین جهان است و خرید و فروش آن در ایران راحت است. با این حال، نگهداری ارزهای دیجیتال همیشه ریسک‌هایی به دنبال دارد.

اگر قصد نگهداری تتر را دارید، حتما به این نکته توجه کنید که نگهداری ارزهای دیجیتال در ولت نرم افزاری خطراتی مثل هک ولت را به همراه دارد و بهتر است از ولت‌های سخت افزاری استفاده کنید. با این حال، اگر قصد دارید که تتر خود را استیک کنید و یا قصد فروش سریع آن را در بازه‌های کوتاه‌مدت دارید از ولت‌های نرم افزاری استفاده کنید.






 
اخبار داغ:
جشن مرگبار برای 29 پزشک شیرازی + جزییات
نقشه قهرمانی پرسپولیس لو رفت
چه کسی در ایران هواپیمای شخصی دارد؟
کارشناس فروش و بازاریابی - خانم
خندیدن جان پسر جوان را گرفت
صندوق بازنشستگی کشوری بر سر دوراهی فنا یا بقا
عابدزاده با این عکس نشان داد که پرسپولیسی است! +عکس
زیباکلام؛ از عشق به کره شمالی تا تحریف تاریخ جنگ
اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
نسل جدید آیپد پرو با تراشه M4 و هوش مصنوعی
این جامعه از تکرار مکررات خسته است
دروغ گفتند الان قصد ندارم به استقلال برگردم/ این اتفاق به ضرر پرسپولیس می شود
آمار تکان دهنده از رشد نرخ فقر؛ 50 درصد به فقرای کشور اضافه شد!
کارشناس فروش
عکس | تفریح و استراحت رضا گوچی در ساحل امارات
بهترین فیلم های هندی در سال 2024
نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن
عکس از 16 سالگی آیت الله هاشمی + ببینید
لحظات نفس گیر نجات 4 مرد از سیلاب عربستان
کمبود مواد معدنی در بدن چه علائم عجیبی می تواند داشته باشد؟
فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
انتخابات ریاست جمهوری
تامین اجتماعی
افزایش حقوق
ژوزه مورایس
انتخابات ریاست
باشگاه استقلال
ریاست جمهوری آمریکا
ریاست جمهوری
نامزد انتخابات
محمدرضا قلمبر
پرویز پورحسینی
شهر جهانی گوهرسنگ ها
دانان
پیشرفت علمی ایران
تیم ایرانی
رانندگی بین خطوط
ادبیات کهن
مصلای قدس
دورزدن تحریم ها
بونگ جون هو
فولاد سپاهان
ویژگی افراد
ایران و کشورهای منطقه
هایده حائری
توشی
کالسکه
چین و چروک
اندام
گل ماه لیگ برتر
حامی فلسطین
مشروب تقلبی
تحریف تاریخ
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال
هفته بیست و پنجم لیگ برتر
آیت الله هاشمی رفسنجانی
جام ملت های فوتسال آسیا
تیم فوتبال استقلال
پایگاه خبری تحلیلی
استقلال و تراکتور
برنامه هفتم توسعه
اسپورتینگ لیسبون
باشگاه خبرنگاران
پیشکسوت پرسپولیس
تاریخ ورزش ایران
قهرمانی لیگ برتر
خلاصه بازی پورتو
استقلال ملاثانی
علیرضا بیرانوند
هفته بیست و پنجم
دوره های آموزشی
لیگ برتر فوتبال
لیگ برتر پرتغال
هاشمی رفسنجانی
آلومینیوم اراک
نشست مطبوعاتی
ناصر ابراهیمی
احمد جمشیدیان
فیلمنامه نویس
کالاهای مصرفی
خبرنگار ورزشی
عنوان قهرمانی
تیم ملی ایران
فتح الله زاده
قانون برنامه
لیگ قهرمانان
پس از پیروزی
اوسمار ویرا
فوتسال آسیا
پایگاه خبری
هیئت مدیره باشگاه استقلال
بازنشستگان تأمین اجتماعی
مدیرعامل سابق استقلال
سازمان تأمین اجتماعی
باشگاه استقلال تهران
سکونتگاه های غیررسمی
قانون تامین اجتماعی
مرکز پژوهش های مجلس
لیگ قهرمانان اروپا
استقلال و پرسپولیس


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
تعبیر خواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
موزیک تگ
دانلود آهنگ ایرانی
ویکی درمان
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.